lunedì 18 aprile 2011

Tine-ti prietenii aproape, dar tine-ti dusmanii si mai aproape.

Astazi o sa dedic ceva timp legat de subiectul PRIETENIE. Deci .. nu imi dau seama daca lumea asta intelege ceea ce vrea sa insemne cuvantul asta, dar sunt sigura ca nu inteleg. Ma, nu-i condamn si eu l-am inteles tarziu, sau inca nu l-am inteles indeajuns pentru ca observ cum se schimba in fiecare zi. Eu una, nu ma mai incred in nimeni! Mi s-au intamplat multe faze nasoale, una intamplandu-se chiar vara trecuta. Ii multumesc lui Dumnezeu ca m-a facut sa trec prin asta, ca sa realizez ce este aceea o prietenie adevarata, care in fond.. nu a fost NICIODATA ! Dar, nu mi-am dat seama pana cand nu mi-a picat practic cerul in cap, pana cand nu m-a zguduit atat de tare incat sa ma trezesc si sa cobor din norul meu al increderii si unde dadusem totul pentru persoana respectiva. Probabil shocul inca n-a trecut, dar m-a ajutat nespus in faza mea de schimbare, si cu siguranta am invatat multe lucruri, cum ar fi sa deschid ochii mult mai bine , sa fiu atenta cu persoanele care le aleg sa imparta cu mine si bine si rau, sa le testez bine, ca sa stiu daca vor fi capabile sa ramana cand o sa imi fie rau si cand vor trebui sa ma ajute, am mai invatat ca nu conteaza de cat timp cunosti persoana aceea, pentru ca..in ziua de azi totul e posibil si o zic din experienta... Important e sa fie cu tine si atunci cand ti-e bine, si atunci cand ti-e rau ..pentru ca nu se numeste prieten acela ce iti este aproape doar la bine.. Si urasc din tot sufletul meu FALSITATEA asta de care da dovada fiecare persoana, care aproape ca nu stie cu ce se mananca, da' gen trebuie sa fie si el ca toata lumea, pai ceee paru' nostruuu... unde se arunca unu, se arunca toti ! Ca asa suntem noi, in turma ca sa zic asa. In fine am discutat prea mult despre chestia cu falsitatea, si as discuta si mai mult daca as sti ca de maine sau din momentul in care cineva citeste blogul asta, lucrurile se schimba..dar din pacate n-am puterea asta.. N'am puterea aproape sa fac asta nici pentru mine.. Si ... eu inca sunt in faza de schimbare, spre FOARTE BINE, sau de la FOARTE BINE'N SUS ! Pai ce naiba !!! Nimeni nu este atat de importat incat sa faca sa-ti dispara zambetul !

Nessun commento:

Posta un commento