domenica 29 agosto 2010

It's my life...


Ce as putea sa zic ? Sa fac un rezumat despre tot ce s.a intamplat ar fi prea aiurea. Si dupa cum am mai spus, prefer sa fac pe proasta, sa ma fac ca nu aud/vad/simt . E cel mai simplu .

Cum ziceam eu la inceputul verii : ''Nu stiu, nu cunosc, nu sunt de aici '' :)

O sa tac, cum n-am facut pana acum si o sa incerc sa imi dedic mai mult timp MIE ! Sunt doar eu cu mine acum, pentru ca daca altii n'au incredere in mine, eu de ce as avea incredere in ei ? Totallll aiureaaa :) N'am de ce sa stau sa ''murdaresc'' persoane pe un banal blog, si mai ales sa amenint. Pot face mult rau , sau altii pot face pentru mine .. Cineva zicea ca banii nu aduc fericirea..Ha haaa haaa.. incep sa cred zi de zi ca banii aduc fericirea, si inca cum. Daca as pune in aplicare toate ''planurile'' melee ... :)))

N'are rost. N'ai cu cine . Si nu cred ca merita efortul ...

Cat despre vara asta, a fost minunataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!

Le am, si le'am avut in totdeauna pe ele. Pe feetele mele pe care le suuperr iubesc si le dorescc tot binele din lume ...

Nessun commento:

Posta un commento