mercoledì 6 ottobre 2010

Daca cauti o persoana in care sa ai incredere, Uita'te in oglinda !


Heeeellooooo ...

N'am mai trecut de ceva timp pe aici ...

Am o groaza sa povestesc, bune si rele, cum deja m'am obijnuit...

Probabil mai mult rele decat bune ...

De unde sa incep ? hmm ...

A fost o vara destul de turmentata in care am trecut prin diferite stari... Stari ciudate, care nu le mai simtisem pana atunci, si stari cu care eram deja obijnuita...

M'am certat cu persoanele la care tineam cel mai mult, in care credeam orbeste, cu care imi petreceam zilele... Asta m'a determinat sa ma duc din anturaj in anturaj pana am gasit persoane care sa ma inteleaga si care sa ma ajute cat de cat... Mi'am gasit in sfarsit locul, si stiu ca acolo imi e cel mai bine. Practic, nu ma mai incred in nimeni , teoretic ... Teoretic ? ... :-??

Am trecut, sau inca trec pese o despartire, peste o relatie in care aveam toata increderea, si in care puteam sa stau linistita, sa nu fiu geloasa, sau d'astea ... Baza era increderea unul in altul... Da' uite ... ne'am schimbat, si s'a dus dracul tot incet incet. Din cauza mea ? Probabil. Dar nimeni nu stie mai bine decat mine cat de mult l'am iubit, si inca il iubesc pe baiatul respectiv. El ? Pe el il doare probabil in cur, satul de geloziile mele absurde... Si de aici ma intreb, De ce sa nu fiu geloasa? Imi pasa, deci ce e al meu, e al meu ! Am gresit aman2, si nu mai vreau sa mai simt ce am simtit cnd ne certam. Dar, acum nu conteaza nimic ... Concluzionand, sper sa trec peste asta cum am trecut peste tot .. Ce nu te omoara, te face mai puternic, nu ?

O sa trec peste probleme si mai grave decat asta ... Sunt puternica, nu ?

Cu scoala e totul ok, in afara faptului ca avem alti profi, si e tot un cacat ca e din ce in ce mai greu ... Nici nu vreau sa aud ca la anul am germana ... pfff...

O sa incerc sa ma gandesc la scoala, pentru ca asta este prioritatea mea acum.

Cat despre Romania ... sper sa nu ma intorc prea curand, nu pentru ca '' NU MA HALESTE NIMENI'' , ci pentru ca pur si simplu stau muuuuult mai bine aici, unde pot sa fac ce vreau, cu cine vreau, fara ca nimeni sa ma manance de cur ;)

Nessun commento:

Posta un commento