sabato 29 gennaio 2011

Motive sa zambesc gasesc mai bine de o mie...


Cum spun si mai sus.. Motive sa zambesc.. gasesc destule, doar ca mi'e frica de un nou inceput, de o noua dezamagire si de ceva NOU. Mi-e frica, dar .. suna bine inceputul asta..

Darrr totuuusiiiiiii... gaataaa gataa, nu mai zic nimic. Sper sa fie bine. Sper ?! Ce dracu, O SA FIE BINE. Maxim de BINE .

Ei bine, e perioada aia in care sunt eXtra romantica, eXtra dulce, eXtra nepasatoare. Umpic de eXtra din toate. Nu imi vine sa cred ce bine ma poate face sa ma simt o persoana care..pana acum nu prea aveam cine stie ce de discutat. Sper sa fie la fel si pentru el.

Am o lenee...de ma doare !!! Da' las'... e mai bine ca lenea asta vine in combinatie cu totul altceva care o face si mai buna, M-a disperat anotimpul asta, abea astept sa treaca mai repede.. Si sa vina MARTIE ! Luna mea... preferata ca sa zic asa..

Pe 29 martie plec la Venetia, relax total vre-o cateva zile, e Martie, care la mine in tara e super sarbatorit, vine aprilie, mai...si IUNIE !!! Iunie ... ah iuniee ! Suspansul rezultatelor de la scoala, ziua mea, distractie, distractie, distractie, love love love, fericire fericire fericire... Ce-mi mai place numarul 3 ! Ahahaha, Cine ma cunoaste , stie ca am nebunia aia de perioada in care am intrat numai la FIXXXXX, ahhhhhh !! E ceva in aer.. sau e ceva in mine, ADANC..in sufletul meu ! Cum zice un prieten de-al meu :))

I'm romantic, what the fuck ?! Gataa maaaa, cobor incet cu picioarele pe pamant, si incep sa ma plang, ca ploua de 2 zile, ca stau in casa tot de 2 zile, si ca daca maine ploua o sa ma supar rau ! Dar, nu'i bai.. si-asa am a 3-a lectie prin telefon by a good friend of mine ... Despre ce e vorba in lectia asta ? Ehhm.. e secret discret, nu dam din casa, nu stim nu cunoastem dar SIMTIM !

Maine e duminica, Doamne.. cat urasc DUMINICA . E duminica de relax... da' cat relax sa bagam ma ? Avem o viata, care trebuie traita intens, cu fiecare minut, ba, sunt ani pretiosi din viata noastra, ma rog.. la mine viata abea acum incepe ! Si prevad o continuare grandioasa. Ma , un lucru e cert... daca dupa deja 1 saptamana de la ''ruptura'' adorm cu zambetul pe buze.. e de bine !


Fuuggg in pat, sau .... noaptea e luuungaa...!

5 commenti: