domenica 9 gennaio 2011

E bun sa fi rau, sau e rau sa fi bun ?!


Halo !


Din seria: Sarbatori de iarna departe de casa.

Cum ai vrea sa fie ? Nasol, nasol, si iar nasol...Bine hai ca anul asta a fost ceva mai dragut si am avut casa plina. Am avut un fel de mix: romani, italieni, francezi.

E al 4-lea an in care petrec sarbatorile de iarna aici. Nu stiu ce oi fi vazut eu asa fascinant aici...Mai ales de sarbatori ! Deci, la bune...

Stau si ma uit ca proasta la pc. Parca nici chef n-am sa scriu...maine incep scoala...ma trezesc la 7, si am o zi minunat de grea :))

Cat despre perioada asta, e ceva de bine si toate lucrurile incep sa revina la normal. Nu zic ca sunt fericita inca, zic doar ca e de bine. Incep semestrul acesta sa invat bine, sa trag tare ca la vara sa pot face ce vreau euuu !! A fost o perioada cand stiam doar sa ma plang, dar uite ca trece !! Am baut de la Craciun pana dupa Revelion : Am un unchi de toaaaaata stima maaaa, si o matusa... care o iubesc enorm! Vreau sa fac shopping . Vreau S H O P P I N G !! ahahah ....

Sunt disperata ma...Si tot de maine, reincep dieta mea de detoxifiere alea alea :))

Acestea fiind spuse, ma duc la somn, cu zambetul pe buze ... Si cu doua dorinte pe anul acesta .

Good Night .

Nessun commento:

Posta un commento