giovedì 21 ottobre 2010

My love for you is so big !


Iubirea mea...

Incep prin a-ti spune ca scriu chestiile astea ca sa resimti cat de mult te iubesc, si cat de puternic e sentimentul acesta aici in inima mea...

Pff... nici nu stiu cum sa ma exprim...

Parca imi aduc aminte cand erai in generala cu mine.. Maaamaaa... toate fetele din clasa vorbeau despre tine.. Eu.. ? Eu nu prea eram asa incantata pentru ca abea daca te uitai la mine si eu aveam oricum alte avioane'n cap la ora aia ... Dup`aia am aflat ca nici nu ma suportai ..( Gura matii !!! )

Dupa, ai plecat si nu prea am mai stiu de tine, pana cand am inceput sa umblu cu Andrei si cu George si sa o ard pe bulevard...Ti'am scris pe Hi5...gen ti'am lasat ''intamplator'' id-ul meu . M-ai bagat in lista si de atunci am vorbit mereu..

Iti mai aduci aminte de primul ''Te Iubesc'' ? Eu DA.

19.04.2009(sau 2008) de Pasti... Am trecut acasa sa ma schimb, si am intrat asa in graba pe mess.. ma uit la statusu' tau ..

''Nu's. Te iubesc''.

Ma uitam ca proasta.. zic..iauite asta, vorbeste cu mine toata ziua si dupaia zice Te iubesc la vreuna... Dupa aceea am realizat ca era pentru mine..

Cand ai venit in Romania, m'ai sunat...Nici n'aveam numarul tau... Nici nu stiam cine naiba ma suna .. Am raspuns si am vorbit vre-o ora ca sa imi zici in final cine esti... Imi inghetase glasul ...

Ai venit la mine la scoala, cu Andrei.. abea iesisem de la teza de istorie, si m'am bagat in magazin, dupa usaaaa pentru ca te vazusem si eramm verde la fataa...

Tu ai intrat in magazin gen sa'ti iei un corn... si eu hlizeam ca proasta dupa usa aiaaa =)))

Ti'am trimis eu un mesaj ca vazusem ca plecasei...Erai dezamagit...Si mi'ai spus ca sunt prea timida, si ca pe mess eram altfel ..

Si te sunam ca disperata de dimineata, nestiind ca tu dormi ca vaca pana l 4 dimineata... Sau stateam dupa curu' tau sa nu te duci la discotecaa.. Si tot te duceai si ma lasai singura aksa... Si imi mai trimiteai si mesaj ... : Ce de bunaciuni :O

FUTUTI !!

Sau prima oara cand ne'am certat... Erai cu Bianca si cu Minnik la Milia...si m'am rugat de tine in telefon o ora sa vii in cartier la mine , ca eu a 2-a zi plecam in Italia... si n'ai vrut...

Nici nu vreau sa imi amintesc...

Era cel mai frumos cand stateam cu tine, cand ma luai in brate si nu mai simteam nimic, nici frig, nici foame, nici somn ... Decat iubirea noastra care ne facea fericiti... Si cand ma suparam veneai si ma luai in brate si imi trecea totul ..

Te'am iubit si, Te iubesc exact asa cum esti.. Cand te uiti la mine cu ochii aia de ursulet plouat... Imi aduc aminte cat te iubesc si toata supararea dispare..

Sincer, iti multumesc pentru tot, si cum ti-am mai spus...

Atata timp cat voi putea,te voi face fericit, pentru ca meriti, si pentru ca de multe ori ma intreb cum ai putut sa ma alegi tocmai pe mine.. Tocmai pe MINE !!!

Ai ales sa imi suporti crizele de gelozie, starile mele de cacat, si tot ceea ce inseama viata mea... Ma iubesti exact asa cum sunt.. chiar daca m'am ingrasat, chiar daca mi'au iesit cosuri pe fata, chiar daca am curul cat o vaca...

Sunt fericita ca fac parte din viata ta, si ca am un loc in inima ta...

Imi pare rau ca nu pot sa iti fiu aproape cand ai nevoie, dar promit ca voi face orice ca sa fiu langa tine, sa te iubesc cum stiu numai eu... Sa fim numai noi 2 ..fara lumea asta invidioasa.. Sa nu ascultam pe nimeni .. Si sa stam lipiti unul de altul ...


Te iubesc viata mea !

Nessun commento:

Posta un commento