giovedì 4 novembre 2010

Nimic nu trece fara sa lase urme....


Hellou.... Nici nu vreau sa ma gandesc ca totul merge ca dracu' in perioada asta ....

Scoala, relatia mea cu cei din jur, cu mama...

Sunt pe cale sa intru intr-o depresie urata cum mi s-a mai intamplat acum 2 ani...

Hmmm ...

Sunt mai fragila, ma supar din orice, mi se pare ca totul este aiurea, orice stare o duc la extreme in perioada astaaaaaa....

Practic n-am cuvinte... Nu stiu ce se intampla .. Si sincer, nici nu vreau sa stiu.

As vrea sa stau in pat, si sa ma ridic doar cand simt cu adevarat ca nu mai sunt obosita... cand ma simt ca sunt pregatita cu adevarat ca sa incep sa invat, sa incep din nou sa fiu eu aia care cauta lumea, sa fiu eu ceea care tace si asculta ...

De curand, ma enerveaza foarte mult o chestie...

Lumea iti reproseaza in fata lucruri de genu: Ahh, nu stii sa mai suni, sau sa ma cauti !

CE MA ?!! Voi ce aveti de facut , coae ? EU trebuie sa fiu mereu cea care cauta pe toti, care scrie mesaje la toti, care face aia si aia si aia pentru toti... Adica, imi zici mie niste lucruri, pe care tu nu le faci, si pretinzi sa le fac eu ?

Mmm, daaaa. PLIMBA URSU ' BRE' !

Concluzionand, sunt dezamagita de toata lumea. Pentru ca ajung la concluzia ca nimeni nu merita NIMIC. Nici cel mai mic efort ...

Lume care iti reproseaza lucuri cand ele nu fac ....

Lume care te tradeaza cand ti-e lumea mai draga

Lume falsa, care isi schimba mastile mai rau ca un cameleon cand isi schimba culoarea.

Lume mancatoare de cacat, care in fata te linge si la spate te frige !

Lume care imi face scarba pe zi ce trece ...

Cum poti linge unde ai scuipat ? Cum poti sa ai atata tupeu incat sa faci chestii care stii ca nu le poti face, si nu numai pt ca nu le poti face, ci din BUN SIMT.

Doamne, azi toata lumea se iubesteee ...

Dar chiar vreau sa vad cat dureaza asa zisa : '' Iubire '' .....

Nessun commento:

Posta un commento