lunedì 5 luglio 2010

Baaiiiiii ...

AAhhh ... Hello :D
Dupa cum vedeti mi'am facut alt blog, pt ca pe acela .. nu mai aveam chef sa stauuu ..
Glumeam. Imi uitasem passwordu' :-s
Ce sa spun .. Am venit de 1 saptamana acasa si am deja o viata asa de agitata incat nu stiu cum pot s'o duc :))
In afara vremii , care de cnd am venit eu ploua incontinuu ,totul merge mmmbine :D
Luni am facut 16 ani, si sambata mi'am serbat ziua de nastere intr-un club. Toate bune si frumoase, ne'am ametit cum era de asteptat. Da...draguts. N'am ce sa zic.. In afara unelor faze care mi'au fost facute.
Incep sa trec peste tot, sa nu imi pese chiar de nimic.
Am chef sa dorm, sau sa ies afara. Ma extrafute la icre vremea asta.
Certuri, si d'astea urate .. Am avut parte in saptamana asta numai de d'astea. Dar si de lucruri frumoase...pe care le stiu doar eu si putinele persoane care mai sunt langa mine.
Nu imi vine sa cred cum prietena mea .. prietena mea nu a fost la ziua mea..
Aveam atatea planuri impreuna, a fost o absenta mare sambata seara, la masa mea..si in inima mea....

Nessun commento:

Posta un commento