lunedì 12 luglio 2010

Cred`ca e de bine ...

Poate mi se pare sau poate nu ...
Poate gresesc sau ... poate nu ..

Sunt din ce in ce mai suparata pe mine si pe toti din juru` meu ... Poate si fara motiv. Incep sa nu mai inghit nimic si la orice greseala dau la cacat pe toata lumea. Uneori ai nevoie si de rabdare..dar rabdarea mea s`a dus dreacu` odata cu toate persoanele care au intrat si au iesit din sufletul meu .. Spun cu mana pe inima ca nu mi`a fost si nu imi este usor sa renunt la anumite persoane .. Trebuie sa ai curaj si stapanire de sine ca sa fac lucruri d`astea .. Si nu oricine are asa dar.
Recapituland tot ce se cam intampla in perioada asta pot spune ca vad persoane care spre deosebire de mine, cauta mereu cearta, scandal si alte chestii... Mi se pare ABSURD sa te bagi intr`o discutie in care nu ai ce cauta efectiv. Ori esti prost, ori esti fooooarte prost . ( asta ca sa nu zic altceva ) Chiar nu vad cum unii s`ar putea baga asa aiurea. Dar avea dreptate mama, NU TOTI SUNT CA NOI, CA MINE :)
Incep sa ma racesc iar de persoanele care nu imi dau iubirea si atentia necesara ..
Nici nu ma mai complic ... sper doar ca totul sa fie bine. Am jurat ca nu mai dau sfaturi, si daca sunt chiar atat de plina de sfaturi sa incep sa mi le dau mie. Ca oricum am nevoie de ele .
Si sunt gen AZI NU , TE ROG EU , NU ! Si nici maine si nici cam .. niciodata .
Ma cauti bine, nu ma cauti iar bine :) Nu mai stau sa cresesc companie nimanui, ma caaaac peee voi :D, OK ? N`am dus niciodata lipsa de "preteni" si asta nu se va intampla curand, sunt SIGURA.

Abea astept sambata asta, abea astept sa... ma distrez , sa nu aud nimic altceva decat muzica .. Ador sambata ! ... :x

2 commenti:

  1. N`ai specificat iubita mea...Adori sambetele petrecute cu mineeeeeeeeeeeeeeeeeeee:X
    Te iubesc!

    RispondiElimina
  2. iuuuuuuuuuuuuubitaaaaa meaaaaaaa :x

    RispondiElimina