sabato 17 luglio 2010

Parca ...

Hmm ... trec zile, saptamani ... si lumea inca mai vorbeste de mine :))
Adica, parca am omorat pe cineva si toata lumea ma judeca. Sunt diferita, si INDIFERENTA pentru ca am invatat ca nimeni nu imi poate spune ce sa fac, cum sa fac si cand sa fac ceva . Ma doare efectiv la bascheti de tot ce se zice ..Avea dreptate cineva: '' Orasu' e mic...si la cea mai mica greseala sau ceva...se afla si se interpreteaza totul altfel decat s-a intamplat cu adevarat. ''
Din pacate, sau din fericire, am invatat sa pun incet incet toate vorbele astea la spate si sa nu imi pese..Dar, este normal ca ma deranjeaza.. Adica, domnle' BEAU, FUMEZ SI MA DUC CU CINE VREAU PE CORPUL MEU ! Nu trebuie sa imi spuna nimeni ceva dspre asta, si cu atat mai putin sa imi reproseze ceva. Sunteti cam praf cu capu ' pretenashilor'...
Da, dupa cum se vede..duc o lupta eu cu mine, dar cel mai mult duc o lupta eu cu cei din jur. Cu '' lumea'' ca sa fiu mai specifica ... Lume care nu stie nimic despre mine si comenteaza aiurea. Si se mai si uita cu un aer d'ala gen, uite-o si p'asta ! Maaa caaac pe voi si va si dau foc :))))
Am discutat si cu mama despre toata chestia asta, si ea mi'a spus ca nu este nevoie sa i dau explicatii, stie foarte bine ce are la usa si nu se va indoi de mine niciodata. Cat despre '' LUMEA'' a spus ca o sa aiba ea grija de tot cand vine acasa. Si sa nu ma complic pentru ca totul se rezolva de la sine, sau va rezolva ea TOT. Si cand zic tot ... o sa fie TOT :) Ce o sa mai rad atunci ... Offf...
O fi talent sa zici ca am fitse ? MMMDaaap, crek e la moda :>
Am fite, de ce sa nu recunosc ? Am pentru ca IMI PERMIT, si pentru ca VREAU .
Cat despre lumea asta =))) ... Sincer ? Sa zica ce o vrea.. Ei tot nu inteleg ca pe mine ma lasa rece orice ar spune ei, si ca la orice aud ma amuz pe zi ce trece . :)

Nessun commento:

Posta un commento