giovedì 8 luglio 2010

sau .. poate ..ati innebunit toti !


Hmm, buna seara :)

Nu prea e buna dar trecem cu vederea.

De cateva zile am o inspiratie in mine de nu pot sa o duc :))

Ma simt ... libera... Ma simt bine dar in acelasi timp ma simt rau. Nu stiu ce'i cu mine..

Chestia este ca incep starile mele lunare care ma pun in dificultate. Sa aleg, si sa gresesc..sa gresesc si sa platesc, sa nu gresesc si sa.. MA SIMT BINE :)

Hmm, cam dificil... !

Ca sa lamurim de la inceput. Lumea asta care vorbeste cacat ma dispera ! Chiar nu au o viata proprie, sau nu la fel de interesanta ca a mea, si trebuie sa vorbeasca despre mine ? Ii multumesc lui Dumnezeu ca nu m'a facut perfecta, sau cel putin nu m.a facut mandra de mine. Sunt asa cum sunt, cu bune cu rele ...Si daca am ''FITE'' sau mi'am luat lumea in cap este pentru ca imi permit si pentru ca ma pis pe toti de la A la Z . Si cu asta incheiem pentru ca deja mi'am batut capul destul cu astfel de lume care trebuie data la cacat in secunda 2 :)


Trecem la mine, la tot ceea ce am facut si ce nu am facut in zilele astea, starea mea momentan si ..multe altele..

Azi a fost o zi super marfa, cred ca o sa ma ingras de la atata ras .. Am persoane minunate langa mine..Nu le'as da pentru nimic in lume :)


Una dintre ele este .. EA !

ANITA MEA . VIATA MEA. SUFLETUL MEU. RAZA MEA DE SOARE.

O iubesc din tot sufletul si ma cert cu toata lumea pentru ea, si stie chestia asta.. Avem multe lucruri in comun, in afara de unul in care ne batem cap in cap.. Dar ne 'am obijnuit deja de atatia ani sa impartim aceleasi pareri, aceeasi paine.. acelasi suc si aceeasi prietenie care ne leaga de peste 11 ani ..

Simt ca fara ea in viata mea totul ar fi fara rost si simt ca daca nu ma suna sau daca nu dau de ea a patit ceva grav..sau nu stiu... As da orice sa fie mereu langa mine si sa nu ma lase asa cum au facut-o altii.. Este ceva ce nimeni nu cred ca realizeaza.. nu este o simpla prietenie , cum aud de fiecare data .. Este mai mult decat atat, este o viata de om de cand este langa mine zi de zi.. Am nevoie de ea zilnic langa mine ca sa imi lumineze si sa imi bucure zilele care nu sunt mereu frumoase..Mai ales in perioada asta. :)

Si ii mai multumesc pentru ca de fiecare data cand am sunat-o a fost langa mine si a dat alta lume la cacat pentru mine. Stie cat apreciez asta ..si ca daca nu ar fi fost ea, eram de mult pierduta. Este genul de fata cu care poti sa bei, sa razi , sa faci caterinca.. sa te iei de lume, sa urli de fericire..si multe altele.. Sunt sigura in sfarsit ca daca as avea nevoie de ea la orice ora ar fi dispusa sa ma ajute..

Stiu ! Nu sunt o prietena buna asa cum si'ar fi dorit poate... Dar stiu sa o fac sa rada si sa se simta bine mereu. Chiar si atunci cand este cea mai trista.. Nu avem nevoie de baieti ca sa fim fericite ! Momentan ne avem una pe cealalta si restul ... Restul CHIAR NU MAI CONTEAZA :)

O iubesc, mult de tot ! Stie asta.. si ma bucur ca imi multumeste pentru fiecare moment si pentru fiecare mana intinsa...



Lasand asta .. Roata o sa se intoarca. Si daca nu se intoarce o fortez eu sa se intoarca :) O sa ma bucur enorm pe suferinta altora, a celor care m'au facut la randul lor sa sufar.Da , sunt o nemernica... si imi place cel mai mult la mine :D

1 commento:

  1. Si eu iti multumesc pt tot si nu trebuie sa zici ca nu esti o prietena cum mi am dorit pt ca stii ca asa e.nimeni nu i perfect.Cum tu m ai acceptat pe mn asa te accept si eu pe tine.Te iubesc.

    RispondiElimina