giovedì 29 luglio 2010

Cand incepi sa realizezi cine iti e prieten ..


Sunt doar eu cu mine acum. Probabil ca e cel mai bine asa..

Un ochi rade, altu` plange. Ambii au un motiv... Cel care rade , rade gandinduse la momentul in care roata se va intoarce si toti or sa plateasca pentru TOT. Aberez ? Nicidecum.

Iar celalalt ochi plange pt ca este satul de cate palme a primit si de cate continua sa primeasca.. As dori momentan sa fiu singura. Doar eu cu mine intr`un loc nestiut de nimeni. Sa stau cu gandurile mele si cu visele mele. Vreau sa plang ! Da, asta vreau. Chiar daca stiu ca n`are rost... Vreau sa imi plang singura de mila..vreau sa plang pana cand simt ca toata ura asta din mine se duce...Vreau sa plang si probabil sa nu ma simt. Un joc de cuvinte in care ma pierd pe zi ce trece...Si de aici intrebarile gen: "De ce eu ? " , "Cum de s-a ajuns aici ? ", "Pot sa merg mai departe singura ? "

Ce dracu... Am ajuns sa pun intrebari la care sunt sigura ca nu gasesc raspuns. Dar, de ce nimic nu merge asa cum am planuit ? De ce ma zbat atat ? Incotro ma indrept... Probabil ca o sa innebunesc..

Sunt fara cuvinte, da' incerc sa ma regasesc...

Sunt satula pana peste cap de toti "JMECHERII'' care n'au o chifla in burta si sunt mari nebuni. Ducetiva la scoala, analfabetilor ! Ma revolta chestia asta intr`un mod halucinant. Din fericire nu sunt singura.. Ma lasa rece ABSOLUT TOATE COMENTARIILE SI "COMPLIMENTELE" PRIMITE DE LA ASTFEL DE PERSOANE... Sa si le bage direct in cur din partea mea. Si cu asta sper ca s`au simtit toti smecherasii de Campina care NU SUNT.

Stau si ma gandesc ce bine o fi de altii .. Nu isi mai bat capul cu probleme d`astea... de care am eu.. Bravo lor. Astia sunt oameni.. Care taie in carne vie. Si care nu se gandesc la raul provocat altora ci doar sa le fie lor bine...

Hmm ... o fi marfa ? CATEGORIC.

As vrea sa ma ajute si p mine cineva la capitolul asta. Chestia asta cand pui suflet repede si cand esti in stare sa faci orice , si cand zic orice asta include si sa dai ultimul ban din casa ca sa iti ajuti prietenii ...Vreau sa dorm. Sa dorm mult.Si cand ma trezesc totul sa fie nu cum imi doresc eu, ci un pic mai frumos ...Si mai vreau , atunci cand ma trezesc sa fiu una dintre persoanele alea cu o piatra in loc de suflet. Sigur o sa imi fie mai bine..Si daca nu mi`e bine asta e. Dar o sa`mi fie bine, Sunt mai mult ca sigura ..

Nessun commento:

Posta un commento