martedì 6 luglio 2010

Un viitor bun e bazat pe un trecut uitat :)


mmMMbunaa seara...
Pentru mine e buna, e chiar nerusinat de buna :D
Ma simt bineee bai nene, ce puii mei ?!
Sunt fericita, implinita in toate punctele de vedere chiar daca sunt SINGLE. Maa caaaac pe ele de relatii .. Sincer m'am cam saturat sa mi se reproseze unele lucruri despre care n'am habar. Mi se baga cuvinte'n gura...dintr'astea URATE RAU, care nu le inghit o secunda.
Revenind la bucuria mea...N'am de ce sa stau trista, nu pot, si nici umorul nu imi permite sa fiu trista.

Trecand la altceva, o sa incep sa vorbesc despre cum poti incepe sa uiti o persoana care poate a insemnat ceva undeva prin viata aia a ta ''agitata'' si dezordonata.
Despre persoane care nu merita nici macar un simplu ''Buna'' oricat de respectos ai fi, despre lume care vorbeste aiurea si fara rost, si despre locuri in care te simti in plus fara ca altii sa iti spuna direct.
In momentul de fata incep sa ma indepartez de doua persoane foarte importante in viata mea. Doi baieti minunati pt care as fi in stare sa ma cert cu toata lumea. Nu stiu daca ei simt acelasi lucru' dar eu il simt, si le'am si spus asta... Nu vreau sa renunt la ele in niciun fel .. Ma simt prea atasata de ei incat sa o ard cu altii si sa uit de ei. Ma rog...
Am hotarat sa las lucrurile sa decurga de la sine, sa nu ma mai astept la nimic de la nimeni ptr. ca cu cat astepti mai mult cu atat vine mai tarziu, si o sa incep sa fiu nepasatoare si rece cu persoanele care le consider neimportante si care nu au niciun scop in sufletul meu, in viata mea. Tinand cont de chestia ca o sa ranesc anumite persoane si astea...SINCER ? CHIAR NU MA DOARE NICIUNDE :))) Mi s-ar parea super prostesc sa tin langa mine persoane bazate pe interes si pe orice altceva ca sa le fie lor bine. Nu domnle'...ma vrei ca prietena ma accepti asa cum sunt, cu tot cu prietenii mei si cu tot cu starile mele ( care sunt muuuuuultee... )
Aud vorbe despre mine care ma las fara glas, oare de ce ? Poate pentru ca nu stiu sa umblu cu cine trebuie, sau poate pt ca las lumea mereu sa vorbeasca .. Si am ajuns la limita as putea spune. Lume care gen caterinca vorbeste total aiurea si fara vre-un reper. Vreti sa vorbiti ? Ok, vorbiti ..nu va opreste nimeni..dar daca nu stiti sigur ca acele lucruri sunt adevarate stati dracu ' in banca voastra.ti
Credeam ca dupa experienta anterioara o sa sufar. Haaaaaaa... uite ca de data asta am invataat lectia. Si nu stiti cat de super truuuu este ! Sa te intalnesti cu aceea persoana si sa nu simti nimic..practic sa iti fie indiferenta din toate punctele de vedere... Sa fie invizibila, transparenta, si tot ce se leaga de aceste cuvinte. Sa nu iti aduci nici macar aminte ca a existat vreodata in viata ta. Este chiar minunat.. !!! <3>

Concluzionand ....
Stiu sa dau sfaturi altora, dar nu stiu sa imi dau sfaturi singura :)

Nessun commento:

Posta un commento